foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

neděle, 10 říjen 2021 13:03

Výjezd šestých tříd

Napsal(a)

Dne 20. 9. 2021 se třídy 6. A a 6. B vydaly do Stradonic u Nižboru. Hned po výborném obědě jsme opět zasedli zpět do autobusu, který nás přivezl a zamířili jsme do královského města Berouna. Prošli jsme si centrum města, vystoupali na rozhlednu. Kousek od ní jsme si mohli prohlédnout medvědy, na které jsme museli vyčkávat, protože se jim z pelíšku nechtělo. Druhý den na nás čekal pestrý program. Dopoledne jsme mezi sebou soupeřili ve čtyřboji (skok přes švihadlo, hod míčem, opičí dráha, skok do dálky) a odpoledne jsme se vydali do Koněpruských jeskyní. Cesta byla trochu dobrodružná, ale vše jsme zvládli a odměnou byl dechberoucí pohled na to, co dokáže příroda vykouzlit.

Ve středu pro nás paní učitelky připravily hru Poznej a běž. Úkol byl prostý, odpovědět na všechny vědomostní otázky a doběhnout v co nejkratším časovém limitu. Odpoledne jsme pak navštívili zámek Nižbor, kde jsme zhlédli výstavu Po stopách Keltů. Po výstavě náš čekala bojová hra, kdy jsme museli vyluštit šifry a dostat se k pokladu. Cesta k němu však nebyla úplně jednoduchá, poklad hlídal jeden z Keltů a bylo nutné uhodnout záludnou hádanku. Čtvrteční dopoledne jsme strávili u koní. Odpoledne pak přednáškou a prohlídkou sklárny Rűkl. Tento vydařený den jsme zakončili na hřišti, kde jsme hráli všelijaké hry. Večer jsme ještě zvládli zabalit, projít si stezku odvahy a vyřádit se na závěrečné diskotéce. Největší zážitek nás ale teprve čekal. Ráno hned po snídani jsme se vypravili na hrad Karlštejn. Od paní průvodkyně jsme si vyslechli výklad o Karlovi IV. a mohli nahlédnout do jeho soukromých i audienčních komnat. Rovněž jsme si prohlédli i kopii Svatováclavské koruny. Po tomto skvostném zážitku už zbývalo jen se občerstvit v našem oblíbeném McDonald's a hurá domů.

Moc se nám pobyt líbil a moc se těšíme na další.

6. A a 6. B

Odkaz na fotogalerii:

Přečtěno: 416 x

Archiv starších článků

Seznam starších článků z archivu

Florbalové třídy

matematika m

Světový rekord

S6300706 m

Kvalita ovzduší u naší školy

kvalita ovzdusi

(nefunguje v Internet Exploreru)