^Nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Také přípravná třída měla své tvoření na Velikonočních dílničkách, které se konaly na naší škole 6. 4.  2017. Velkou radost jsme měli z toho, jak se rodiče s dětmi pustili s vervou do vyrábění. Výsledkem jim pak byla krásná ovečka, která ozdobila nejednu domácnost. Všem jim za to moc děkujeme a těšíme se na další příjemné setkávání na půdě školy. 

 

středa, 21 prosinec 2016 08:42

Nabitý prosinec v přípravném ročníku

Napsal(a)

Začátek adventního času, vyzdobení třídy a vysvětlení co je advent, tradice a zvyky. Pověsili jsme si do herny adventní kalendář a děti s velkým očekáváním každý den rozbalují pytlíčky s dárečkem a malou sladkostí. Nejprve však musí splnit úkol, který je v pytlíčku vždy ukryt.

5. 12. k nám přišel Mikuláš s čertíky a andělem. Děti s očima na vrch hlavy zazpívaly společně koledu a odvážlivci přidali i básničku. Odměnou jim pak za to byl balíček sladkostí a dárečkem. Moc děkujeme Mikuláši!!!

Vánoční trhy proběhly na naší škole 8.12. Nejen že jsme vyráběli spoustu výrobků na prodej, ale také pilně nacvičovali pásmo koled, básní a zimních písní. Myslím, že se nám vystoupení podařilo a odměnou nám byl bouřlivý potlesk.

V pátek 9. 12. jsme navštívili kino Sněžník, kam přijel Krejčík Honza a pobavil nás hudebním představením o Vánocích. Moc se nám zpívání s Honzou líbilo a nakonec jsme se s ním i vyfotili. Velkým zážitkem byla i cesta samotná, protože jsme jeli MHD busem. Děti byly nadšené, protože většina z nich jezdí po městě pouze autem a tak si cestu patřičně užily.

 

čtvrtek, 08 prosinec 2016 10:02

Vánoční divadlo

Napsal(a)

V úterý 29.11. přijelo do naší školy Divadlo na cestě s vánoční pohádkou, která nám dětem vyprávěla, proč se slaví Vánoce. Děti měly možnost se prostřednictvím pohádky dozvědět o narození ježíška v Betlémě. Vyprávění doprovázelo dobro a zlo. Nakonec vše dobře dopadlo, jak už to v pohádkách bývá. A protože je advent a o tradicích a zvycích Vánoc si povídáme, tak jsme byli moc rádi, že nám pohádka pomohla pochopit, jak to bylo s narozením Ježíše Krista.

středa, 09 listopad 2016 08:21

Ovocný den

Napsal(a)

V říjnu jsme se učili různé druhy ovoce. Děti se seznamovaly s ovocem, které znají ze svých zahrádek a roste u nás, ale také různé druhy cizokrajného ovoce, které znají z obchodu. Třídili jsme obrázky, vysvětlovali, kde jednotlivé ovoce roste, hráli různé hry. Nejvíce zábavný byl však ovocný den, kdy si měly děti přinést různé druhy ovoce z domova na společnou ochutnávku. Vysvětlovali jsme si jak je ovoce zdravé a jak důležité místo má v našem jídelníčku a pak ochutnávali a ochutnávali. Na závěr jsme si zahráli hru se zavázanýma očima a děti měly poznat o který druh ovoce se jedná, musely zapojit všechny smysly, aby určily správně. Vítěz, který rozpoznal všechno ovoce dostal na závěr sladkou odměnu. Tento den se nám moc líbil a navázal na další téma a tím je zelenina.

úterý, 08 listopad 2016 14:24

Podzimní tvoření

Napsal(a)

Přišel podzim, který je velmi pestrobarevný a proto i my v přípravném ročníku, jsme začali vyrábět výrobky s podzimní tematikou. Vždy jsme s tím spojili i nějakou příhodnou básničku, jako například básnička Ježek, Jablíčka a písně Vyletěl si pyšný drak, nebo Vítr klepe na jablíčko., V lese jsme si nasbírali krásné barevné listy a spoustu přírodnin a tak nám šla práce hezky od ruky. Nejvíce se nám líbilo vyrábět skřítka Podzimníčka a létajícího draka. Myslím. že se nám podzimní  výzdoba třídy povedla a při povídání o podzimu je nám hned jasné, které symboly do podzimu patří.

úterý, 08 listopad 2016 14:22

LOGOPEDICKÁ PREVENCE

Napsal(a)

Letos do naší přípravné třídy chodí 11 dětí. Už jsme se stačili seznámit a zjistit, co bude potřeba zlepšit a zdokonalit, ještě než půjdeme do 1. třídy. Velké problémy nám dělá správná výslovnost a tak jsem se zaměřila na logopedickou prevenci, kterou provádím každý den po vyučování individuálně. Je nutné se správné výslovnosti věnovat nyní intezivně, protože pokud jde dítě do první třídy a neumí správně vyslovovat, mívá častěji problémy se čtením a následně s psaním. Každý den proto začínáme den s logoped. chvilkou, kdy se snažíme rozdýchat a rozhýbat mluvidla. Správně nahlas vyslovujeme říkanky, zaměřené na určitou hlásku a zpíváme. Děti zpívají velmi rády a proto se mnohdy odstraní stud a aniž by si uvědomovaly, tak hravou formou správně vyslovují. Často se doprovázíme na hud. nástroje a děti si tak rozvíjejí fonematický sluch. Děti se už naučily spoustu nových písniček a tanečků.

pátek, 09 září 2016 10:04

Projekt Inkluze do škol

Napsal(a)

Naše škola se v letošním roce zapojila do projektu INKLUZE DO ŠKOL Projekt je zaměřen na podporu škol v oblasti inkluzivního vzdělávání.

Projekt „Inkluze do škol“ s registračním číslem CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000215
je spolufinancován z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.

Oficiální stránky projektu: http://www.inkluzedecin.cz/

Projekt Inkluze do škol má za úkol snížit školní neúspěšnost dětí na základních školách napříč městem Děčín. Nastavit na všech školách ve městě systém, jak pracovat s dětmi, které mohou být ohrožené školním neúspěchem.

Cílem projektu je zavést inkluzivní vzdělávání na všech školách a vytvořit prostředí pro sdílení dobré praxe mezi školami. Cílem projektu je nastavit spolupráci jednotlivých škol a magistrátu města Děčín za spolupráce s organizací Člověk v tísni, která má s inkluzivním vzděláváním a metodickou podporou zkušenosti, tak, aby došlo k proinkluzivně vedeným základním školám napříč městem Děčín. Na jednotlivých školách vzniknou školní poradenská pracoviště, tzv. inkluzivní týmy, skládající se ze školního psychologa, koordinátora inkluze, výchovného poradce a metodika prevence.

Tento „inkluzivní tým“ bude zajišťovat práci s cílovými skupinami a metodickou podporu ostatním pedagogickým pracovníkům. Budou proškoleny celé pedagogické sbory i vedení školy v rámci inkluzivního vzdělávání.

KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU

1.   Podpora školních pracovišť – vznik pozic školní psycholog a koordinátor inkluze, vznik školního poradenského pracoviště (ŠPP), tzv. inkluzivního týmu, na každé škole. Inkluzivní tým se bude skládat z pozic školní psycholog, koordinátor inkluze, metodik prevence a výchovný poradce.

2.   Podpora prostřednictvím školních asistentů – navýšení počtu školních asistentů na jednotlivých školách. Tito asistenti budou primárně určeni pro podporu prvních a druhých tříd, aby proinkluzivní změna vzdělávání byla započata hned na začátku vzdělávání dítěte. V rámci projektu budou na každou školu přijati dva školní asistenti.

3.  Ověřené metody podporující inkluzivní vzdělávání formou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků – po dobu dvou let budou probíhat školení pedagogických pracovníků. Tato školení povede organizace Člověk v tísni, která má se zaváděním proinkluzivních metod ve vzdělávání bohaté zkušenosti.

4.   Podpora pedagogů při zavádění a rozvoji inkluzivního vzdělávání přímo v prostředí školy – tuto podporu zajistí nově vzniklá školní poradenská pracoviště na jednotlivých školách, tzv. inkluzivní týmy a metodické vedení odborného garanta a metodika experta.

5.   Sdílení odborných zkušeností, pozorování a vyvozování dobré praxe s prvky odborného provázení – odborné provázení budou po dobu tří let zajišťovat dva metodici (odborný garant a metodik expert). V rámci této aktivity budou také podporovány nové tematické platformy či setkávání vedoucích pracovníků, aby docházelo ke sdílení zkušeností a předávání dobré praxe.

V rámci projektu bylo vytvořeno školní poradenské pracoviště:

Koordinátor aktivit na škole – Mgr. Jiří Brouček

Výchovný poradce – Mgr. Lucie Plechatá

Metodik primární prevence – Mgr. Lucie Provazníková Marková

Koordinátor inkluze – Mgr. Karin Skálová

Školní psycholog - Mgr. Ingrid Štroblová

 

středa, 07 září 2016 08:36

Novinka: školní psycholog

Napsal(a)

 

Naše škola se zapojila do projektu zaměřeného na inkluzi žáků a získala na dva roky školní psycholožku.

Tuto funkci bude vykonávat velmi zkušená paní psycholožka Mgr. Ingrid Štroblová.

Rodičům našich žáků nabízíme využití jejich služeb v případě potřeby řešení školních problémů jejich dětí v rámci individuální konzultace i v odpoledních hodinách. Konzultaci lze domluvit na telefonním čísle 602646137.

 

 

Proč přestoupit k nám?
proc prestoupit k nam
Zápis
zapis
Virtuální prohlídka
Florbalové třídy
florbal
Rychlý přehled

rozvrhy

zakovska

testy

casopis

Digitální učební materiály

ucebni materialy m

Matematika
matematika m

Světový rekord

S6300706 m

Kvalita ovzduší u naší školy

kvalita ovzdusi

(nefunguje v Internet Exploreru)
administrace