^Nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Upozornění
  • JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 551
čtvrtek, 09 červen 2016 10:53

Cyklojízda znovu úspěšná

Napsal(a)

ZŠ Dr. M. Tyrše Děčín již tradičně zorganizovala velmi oblíbenou cyklojízdu spojenou s projekty „Ekologie dopravy“ a „Zdravá škola“.

Cyklojízda žáků ZŠ Dr. M. Tyrše Děčín proběhla ve spolupráci s Městskou policií Děčín a Policií ČR, kterým také patří velké poděkování za zajištění bezpečného průběhu cyklojízdy.

Letošní trasa vedla přes Děčín na cyklostezku směrem na Ústí nad Labem. Ve Velkém Březně byl naplánován odpočinek, občerstvení a krátká beseda o cyklostezkách v okolí města Děčín, bezpečné jízdě na kole a zdravém způsobu života. Následovalo pokračování cyklojízdy zpět do školy.

Cyklojízdy se zúčastnilo v pelotonu plném úsměvů 140 žáků.

 

středa, 24 únor 2016 12:13

Projekt VZP „Za zdravým vzduchem“

Napsal(a)

VZP ČR připravila pro rok 2016 projekt s názvem „Za zdravým vzduchem“, na podporu účasti dětí, pojištěnců VZP ČR, žijících dlouhodobě v oblastech s častým výskytem smogu, v nichž je imisní limit překračován více než 35x ročně. Účelem tuzemských ozdravných pobytů je předcházení závažným onemocněním těchto dětí. Příspěvek bude poskytnut zákonnému zástupci v případě, že:

a) příslušný tuzemský ozdravný pobyt se uskuteční ve smogových obdobích, tj. zpravidla od 1. 1. 2016 do 30. 3. 2016 a od 1. 10. 2016 do 31. 12. 2016, ( u okresu Děčín uděluje VZP výjimku, lze žádat celoročně)

b) délka jednoho tuzemského ozdravného pobytu bude činit minimálně pět (5) po sobě jdoucích kalendářních dnů 

c) ozdravný pobyt se bude konat v oblastech vyhovujících kvalitou ovzduší (seznam těchto míst má škola k dispozici) Výše příspěvku z FP (fond prevence) na jednoho pojištěnce, účastníka tuzemského ozdravného pobytu, je stanovena do částky 1 200 Kč (slovy: jeden tisíc dvě stě korun českých).

Projekt je určen pro děti z MŠ a prvního stupně základní školy.

Nabídka je platná do doby vyčerpání finančního limitu fondu prevence VZP na tento projekt.

neděle, 21 únor 2016 11:37

Dotyková zařízení ve výuce

Napsal(a)

 

Na naší škole využíváme již několik let různé informační technologie ve výuce a netbooky byly pro nás další výzvou. V loňském školním roce jsme se zapojili do projektu Dotyková zařízení ve výuce. V rámci této výzvy jsme získali dotyková zařízení, která můžeme využívat při procesu vzdělávání. Přes počáteční obtíže jsme si na tento způsob výuky brzy zvykli a začali jsme objevovat možnosti, které výuka s netbooky nabízí. Děti si uvědomily, že netbook ve vyučování není na hraní, ale že jim pomáhá v jejich vzdělávání a dává jim nové možnosti při získávání nových informací a poznatků.

Tablety využíváme při výkladu, procvičování, samostatné i skupinové práci. Žáci formou samostatné práce mohou procvičovat problematické jevy. Pomocí této formy mohou žáci vypracovat test, připravený vyučujícím a následně jsou výsledky zobrazeny vyučujícímu.

Podařilo se nám sladit používání učebnic, sešitů a netbooků při výuce a dnes bereme dotyková zařízení jako přirozenou součást vyučování. 

středa, 11 listopad 2015 01:00

Hodnocení Zdravá škola - přihlášení

Napsal(a)
čtvrtek, 22 říjen 2015 02:00

Výzva 56

Napsal(a)

Naše škola je zapojena do projektu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání, Číslo výzvy v informačním systému: 56

Šablony klíčových aktivit:

  • Čtenářské dílny jako prostředek ke zkvalitnění čtenářství a čtenářské gramotnosti.
  • Zahraniční jazykový kurz pro učitele.
  • Stínování (shadowing) pro pedagogy cizích jazyků, matematiky, přírodovědných a technických předmětů v zahraničí.
  • Zahraniční jazykově-vzdělávací pobyt pro žáky.
čtvrtek, 22 říjen 2015 02:00

Výzva 57

Napsal(a)

Naše škola je zapojena do projektu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání, Číslo výzvy v informačním systému: 57

Šablony klíčových aktivit:

  • Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
  • Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků základní školy.
  • Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
  • Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.

V rámci realizace IPo Čtu, mluvím, rozumím, reg. č. CZ.1.07/1.1.00 /56.1301 vyhlásila Základní škola Dr. Miroslava Tyrše Děčín II, Vrchlického 630/5, příspěvková organizace výzvu k podání nabídek na veřejnou zakázku "Čtu, mluvím, rozumím".
Výsledek výzvy najdete v přílohách článku.

V rámci realizace IPo Čtu, mluvím, rozumím, reg. č. CZ.1.07/1.1.00 /56.1301 vyhlašuje Základní škola Dr. Miroslava Tyrše Děčín II, Vrchlického 630/5, příspěvková organizace výzvu k podání nabídek na veřejnou zakázku "Čtu, mluvím, rozumím".

http://www.op-vk.cz/cs/siroka-verejnost/verejne-zakazky/nove-vyhlasene-zakazky/vyzva-k-podani-nabidek-na-verejnou-zakazku-ctu-mluvim-rozumim.html

Proč přestoupit k nám?
proc prestoupit k nam
Zápis
zapis
Virtuální prohlídka
Florbalové třídy
florbal
Rychlý přehled

rozvrhy

zakovska

testy

casopis

Digitální učební materiály

ucebni materialy m

Matematika
matematika m

Světový rekord

S6300706 m

Kvalita ovzduší u naší školy

kvalita ovzdusi

(nefunguje v Internet Exploreru)
administrace