^Nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


neděle, 21 únor 2016 11:37

Dotyková zařízení ve výuce

Napsal(a)

 

Na naší škole využíváme již několik let různé informační technologie ve výuce a netbooky byly pro nás další výzvou. V loňském školním roce jsme se zapojili do projektu Dotyková zařízení ve výuce. V rámci této výzvy jsme získali dotyková zařízení, která můžeme využívat při procesu vzdělávání. Přes počáteční obtíže jsme si na tento způsob výuky brzy zvykli a začali jsme objevovat možnosti, které výuka s netbooky nabízí. Děti si uvědomily, že netbook ve vyučování není na hraní, ale že jim pomáhá v jejich vzdělávání a dává jim nové možnosti při získávání nových informací a poznatků.

Tablety využíváme při výkladu, procvičování, samostatné i skupinové práci. Žáci formou samostatné práce mohou procvičovat problematické jevy. Pomocí této formy mohou žáci vypracovat test, připravený vyučujícím a následně jsou výsledky zobrazeny vyučujícímu.

Podařilo se nám sladit používání učebnic, sešitů a netbooků při výuce a dnes bereme dotyková zařízení jako přirozenou součást vyučování. 

středa, 11 listopad 2015 01:00

Hodnocení Zdravá škola - přihlášení

Napsal(a)
čtvrtek, 22 říjen 2015 02:00

Výzva 56

Napsal(a)

Naše škola je zapojena do projektu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání, Číslo výzvy v informačním systému: 56

Šablony klíčových aktivit:

  • Čtenářské dílny jako prostředek ke zkvalitnění čtenářství a čtenářské gramotnosti.
  • Zahraniční jazykový kurz pro učitele.
  • Stínování (shadowing) pro pedagogy cizích jazyků, matematiky, přírodovědných a technických předmětů v zahraničí.
  • Zahraniční jazykově-vzdělávací pobyt pro žáky.
čtvrtek, 22 říjen 2015 02:00

Výzva 57

Napsal(a)

Naše škola je zapojena do projektu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání, Číslo výzvy v informačním systému: 57

Šablony klíčových aktivit:

  • Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
  • Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků základní školy.
  • Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
  • Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.

V rámci realizace IPo Čtu, mluvím, rozumím, reg. č. CZ.1.07/1.1.00 /56.1301 vyhlásila Základní škola Dr. Miroslava Tyrše Děčín II, Vrchlického 630/5, příspěvková organizace výzvu k podání nabídek na veřejnou zakázku "Čtu, mluvím, rozumím".
Výsledek výzvy najdete v přílohách článku.

V rámci realizace IPo Čtu, mluvím, rozumím, reg. č. CZ.1.07/1.1.00 /56.1301 vyhlašuje Základní škola Dr. Miroslava Tyrše Děčín II, Vrchlického 630/5, příspěvková organizace výzvu k podání nabídek na veřejnou zakázku "Čtu, mluvím, rozumím".

http://www.op-vk.cz/cs/siroka-verejnost/verejne-zakazky/nove-vyhlasene-zakazky/vyzva-k-podani-nabidek-na-verejnou-zakazku-ctu-mluvim-rozumim.html

středa, 24 červen 2015 02:00

Kola pro Afriku a nejenom 28 darovaných kol!

Napsal(a)

Sběrné místo na naší škole pro společnost Kola pro Afriku bylo znovu otevřeno v květnu 2015. Za pouhých 30 dní sběru bylo dárci z celého okolí věnováno 28 kol.

V průběhu měsíce května jsme v rámci projektu Zelená škola chtěli dokázat, že víme, co je ekologie.

Proč přestoupit k nám?
proc prestoupit k nam
Zápis
zapis
Virtuální prohlídka
Florbalové třídy
florbal
Rychlý přehled

rozvrhy

zakovska

testy

casopis

Digitální učební materiály

ucebni materialy m

Matematika
matematika m

Světový rekord

S6300706 m

Kvalita ovzduší u naší školy

kvalita ovzdusi

(nefunguje v Internet Exploreru)
administrace