^Nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


pátek, 16 listopad 2018 11:33

Návštěva v knihovně

Napsal(a)

Dne 26.10. měla naše třída 8. B příležitost navštívit městskou knihovnu a vyslechnout si přednášku od sympatické spisovatelky a malířky Michaely Burdové. Dozvěděli jsme se například, jak dlouho trvá napsat knihu a co všechno předchází samotnému vydání knihy. Během přednášky jsme se také dozvěděli pár zajímavostí o osobním životě této spisovatelky. Prozradila nám třeba také, v kolika letech napsala svou první knihu. Tato spisovatelka píše převážně fantasy příběhy, což naši věkovou kategorii velice zaujalo a tudíž na konci přednášky pro nás záludné otázky, na které jsme mohli odpovědět a vyhrát tak cenu od Michaely Burdové nebyly nijak moc těžké. :)  Štěpánka Pavlišová

 

pondělí, 01 květen 2017 16:54

Veni vidi vici aneb Dámská jízda na zámku

Napsal(a)

pátek 28. 4. 2017 se pětice vítězek za tří školních kol dějepisné soutěže Historie a současnost Děčínska utkala s dalšími týmy základních škol z Děčína. Dvě z dívek, Barbora Kroupová a Viktorie Strnadová z 8.B, měly možnost si klání vyzkoušet už v loňském ročníku. Zkušenosti předaly i svým kamarádkám – Petře Bartošové z 8.A, Hance Kmochové ze 7.B a Nele Honové ze 6.B. Týmová spolupráce se projevila už při tvorbě plakátu na téma Město Děčín a osvědčila se při kvízu, hádání děčínské osobnosti či stavbě Tyršova mostu. Dívky projevily nejen znalosti, ale i dovednosti a bojového ducha, a proto byly odměněny vítězstvím. Do soutěže jsme se vrátili po delší odmlce před třemi lety, proto jsem hrdá, že „dámská jízda“ se vydařila. Do síně slávy tak k mnoha pohárům za sportovní úspěchy přibude krásné 1. místo i za dějepis, a pak že je historie nuda. 

Zápis
do 1. tříd
zapis
Virtuální prohlídka
virtuální prohlídka
Florbalové třídy
florbal
Rychlý přehled

rozvrhy

zakovska

testy

casopis

Digitální učební materiály

ucebni materialy m

Matematika
matematika m

Světový rekord

S6300706 m

Kvalita ovzduší u naší školy

kvalita ovzdusi

(nefunguje v Internet Exploreru)
administrace